Hvad siger folk om Intrum?
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan beskrives kundeserviceoplevelsen hos Intrum ifølge kommentarerne?
Kundeserviceoplevelsen hos Intrum beskrives som yderst dårlig ifølge kommentarerne. Mange kommentarer nævner manglende kompetencer hos personalet, mangel på intern kommunikation og mangel på respons på henvendelser. Der er også klager over ubehøvlede medarbejdere og manglende opfølgning på indsigelser og aftaler. Kundeserviceoplevelsen synes generelt at være præget af frustration og utilfredshed.
Hvilke problemer står folk over for i deres interaktion med Intrum?
Der er mange problemer, som folk står over for i deres interaktion med Intrum ifølge kommentarerne. Nogle af de mest nævnte problemer omfatter fejl i fakturaoplysninger, inkassosager på ubetalte regninger, selvom de er blevet betalt, langsom behandling af indsigelser, ukorrekte oplysninger i inkassobreve og manglende opfølgning på indgåede aftaler. Der er også klager over unødvendige gebyrer og trusler om retssager.
Hvordan beskrives samarbejdet mellem Intrum og de virksomheder, de arbejder sammen med?
Samarbejdet mellem Intrum og de virksomheder, de arbejder sammen med, beskrives som uprofessionelt ifølge kommentarerne. Der er klager over manglende kommunikation mellem Intrum og virksomhederne, gentagne brevfejl og manglende evne til at løse sager korrekt. Kommentarerne antyder, at Intrum ikke har tilstrækkelig indsigt i de sager, de håndterer, og at de ikke tager hensyn til virksomhedernes interesser eller kundernes situation.
Hvordan reagerer Intrum på fejl og klager i kommentarerne?
Intrums reaktion på fejl og klager beskrives som utilstrækkelig ifølge kommentarerne. Der er klager over manglende respons på indsendte klager og anmodninger om rettelser af fejl. Kommentarerne antyder også, at Intrum er uvillige til at anerkende eller rette eventuelle fejl, og at de er dårlige til at give forklaringer eller løsninger på problemerne.
Hvordan beskrives Intrums faktureringspraksis ifølge kommentarerne?
Kommentarerne beskriver Intrums faktureringspraksis som uretfærdig og uprofessionel. Der er klager over at modtage regninger for tjenester eller produkter, som folk aldrig har brugt eller bestilt. Der er også klager over forkerte oplysninger i fakturaerne og manglende mulighed for at få dem rettet. Kommentarerne antyder, at Intrum ikke følger korrekte faktureringsprocedurer og er dårlige til at rette eventuelle fejl.
Hvordan påvirker Intrum folks økonomiske situation ifølge kommentarerne?
Kommentarerne antyder, at Intrum kan have en negativ indvirkning på folks økonomiske situation. Der er klager over unødvendige gebyrer og opkrævninger, der ikke er berettiget, samt overtrædelser af forældelsesfrister og øget gæld på grund af Intrums faktureringspraksis. Kommentarerne beskriver også, hvordan Intrums handlinger kan skabe økonomisk usikkerhed og pres på folk.
Hvordan beskrives kommunikationen med Intrum ifølge kommentarerne?
Kommunikationen med Intrum beskrives som vanskelig og ineffektiv ifølge kommentarerne. Der er mange klager over manglende respons på telefonopkald og mails samt manglende opfølgning på indsendte dokumenter og indsigelser. Kommentarerne antyder, at det er svært at nå igennem til Intrum og få besvaret spørgsmål eller få løst problemer.
Hvordan beskrives Intrums reaktion på indsigelser og klager ifølge kommentarerne?
Kommentarerne beskriver Intrums reaktion på indsigelser og klager som mangelfuld og ignorerende. Der er klager over manglende respons på indsendte indsigelser, ignorering af dokumentation og manglende vilje til at acceptere fejl eller ændre holdninger. Kommentarerne antyder, at Intrum ikke prioriterer at løse klager eller imødekomme kundernes behov.
Hvordan beskrives Intrums behandling af personoplysninger ifølge kommentarerne?
Behandlingen af personoplysninger hos Intrum beskrives som bekymrende ifølge kommentarerne. Der er klager over at modtage brev med oplysninger om regninger, som ikke vedrører personen, og manglende fortrolighed og sikkerhed omkring oplysningerne. Kommentarerne antyder, at Intrum ikke følger korrekt databeskyttelsespraksis og er uforsigtige med behandlingen af personoplysninger.
Hvilken generel holdning har kommentarerne til Intrums forretningsmetoder?
Generelt er holdningen til Intrums forretningsmetoder meget negativ ifølge kommentarerne. Der er klager over deres manglende professionalisme, uforsvarlige faktureringspraksis, dårlige kundeserviceoplevelser og manglende respons på klager og indsigelser. Kommentarerne antyder, at Intrum prioriterer profit over kundetilfredshed og ikke lever op til forventningerne til en seriøs og pålidelig virksomhed.
Hvilke konsekvenser oplever folk som følge af Intrums håndtering af deres sager?
Som følge af Intrums håndtering af sager oplever folk en række konsekvenser ifølge kommentarerne. Disse omfatter øget gæld og økonomisk pres, stress og frustration over manglende løsninger og respektløs behandling samt mistet tillid til virksomheden og dens evne til at håndtere sager på en retfærdig og ansvarlig måde. Kommentarerne beskriver også konsekvenser som mistede jobmuligheder og indgriben i personlige finanser på grund af Intrums inkassopraksis.
Andre anmeldte virksomheder: ŠKODA København • BORG Sound • Kongelundens Dyreklinik • Pro Outdoor • Lykke Sko • Berlindoner • Lunar • Kronborg Egholm • DBVVS ApS • Danish Phone Repair • Diyar Pizza og Burger House • Billetten A/S • Caretakes • Drive In Biler.dk • Trendsales • Inpro • CBB Mobil • Subit – Automatiser vikardækning • Epinion P/S • AirHelp.com • Frisør Pii • NordicBasketball.com • Bodega Kurts Mor • Euroflorist Danmark • Oliebiksen • Hjemplus • Spilnu.dk • Ferratum Bank • Harald Nyborg Sverige • KOBAJ.com • restaurantgemini.dk • Mytrendyphone • Klostertorvet • Skcaravan • Lønquist Auto • TopVintage • Linolievinduet • VVS Netto • Byggesagkyndig.nu • factum2 • Revisorfirmaet Lysehøj ApS • Quickpoint.dk • Chiptuning.nu • HOPPEEKSPERTEN • Torve-Hallen • Urban Gym
Andre anmeldte virksomheder: Easy Green • Scor.dk • Denti • Tandlægerne Kold • Bowlsparkle • Aborela Butik • Winleasing • Pengeby • Rezet Sneaker Store • Dyrbar • Jala Helsekost • Mixx Travel • Denintelligentekrop • Bog & idé – Aarup • Ekstra Bladet • Sedia (Kasper Knudsen) • Pergolux Danmark • Schmidthuset • Sass.dk • CLUBTAN • Sparekassen Kronjylland • CoffeeJoy.dk • Dately • Boiistudios • West Import • Laesoe Line • Viby VVS Og Blik • Senior.dk • Askepot Klinik • Bahnhof • jysk-diner.dk • Telmore • Rabatcentralen.dk • b.energy A/S • Nympho • G2A.COM • LEDproff.dk • momox fashion • Volkswagen Højbjerg • Den Gamle Stald • BilkaToGo • Pandasushi • Skousen • Ret&Råd Advokater • Frisør Morgenhår • Keyshoppen – Produktnøgler til software og spil