Hvad siger folk om FlixBus?
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er din generelle oplevelse med FlixBus baseret på de indsamlede kommentarer?
Baseret på de indsamlede kommentarer, synes den generelle oplevelse med FlixBus at være negativ. Kundeservice bliver ofte betragtet som ufleksibel og svært at komme i kontakt med, og der er rapporter om dårlig kommunikation og mangel på hjælp i tilfælde af problemer. Der er også mange klager over forsinkede busser, mangel på grundlæggende faciliteter som fungerende toiletter og opladningsmuligheder, samt dårlig vedligeholdelse af busserne. Nogle kommentarer nævner også skader på bagage og mangel på ansvar fra FlixBus side. Dog er der også få positive oplevelser med venlige og hjælpsomme chauffører.
Hvordan er FlixBus kundeservice ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indikerer generelt, at FlixBus kundeservice er dårlig. Mange oplever, at det er svært at komme i kontakt med kundeservice, og at de får automatiserede og robotagtige svar, der ikke løser deres problemer. Nogle kommentarer nævner også en manglende evne til at tale dansk eller engelsk, hvilket gør det vanskeligt at kommunikere med personalet. Der er også klager over manglende hjælp og støtte i tilfælde af fejl eller problemer med reservationer eller bagage.
Har du oplevet problemer med at ændre eller annullere billetter med FlixBus?
Kommentarerne indikerer, at der kan være problemer med at ændre eller annullere billetter med FlixBus. Nogle kommentarer nævner gebyrer for ændringer, selv når ændringerne skyldes fejl i FlixBus system eller server. Der er også rapporter om manglende refusion eller redaktion af billetter, der er blevet aflyst eller ændret af FlixBus uden varsel. Nogle kommentarer nævner også vanskeligheder med at få refundering for billetter eller tilgodebeviser.
Er der nogen klager angående faciliteterne i FlixBus busser?
Kommentarerne indeholder mange klager angående faciliteterne i FlixBus busser. Der er rapporter om manglende opladningsmuligheder, både USB-porte og stikkontakter, som ikke virker. Lugtgener og manglende vedligeholdelse af toiletter er også et tilbagevendende problem. Desuden er der rapporter om beskidte sæder, panoramavinduer der ikke er blevet rengjort, og generel mangel på komfort og renlighed i busserne.
Hvordan er FlixBus punktlighed ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indikerer, at der er problemer med FlixBus punktlighed. Der er flere rapporter om forsinkede busser, hvor passagerer er blevet tvunget til at vente i længere perioder uden nogen form for information om forsinkelserne. Dette har ført til, at nogle passagerer er blevet efterladt af bussen eller har haft svært ved at nå deres videre transportforbindelser.
Hvordan er chaufførernes professionalisme ifølge kommentarerne?
Kommentarerne giver et blandede billede af chaufførernes professionalisme. Nogle kommentarer nævner hjælpsomme og venlige chauffører, der er behagelige at rejse med. Dog er der også kommentarer, der beskriver chauffører, der er uhjælpsomme, uforskammede og ikke i stand til at kommunikere med passagererne. Der er også rapporter om chauffører, der ikke overholder deres egne regler eller nægter passagerer adgang til bussen, selv når de har gyldige billetter.
Har du oplevet problemer med FlixBus bagagehåndtering ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indeholder flere klager over FlixBus bagagehåndtering. Der er rapporter om mistet eller beskadiget bagage, samt problemer med at få erstatning eller refusion. Nogle kommentarer nævner også manglende plads i bussernes bagagerum, hvor passagerens bagage ikke kunne være der, eller hvor andre passagerers bagage blev placeret i nærheden af den.
Er der nogen nævneværdige positive oplevelser med FlixBus ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indeholder få positive oplevelser med FlixBus. Nogle kommentarer nævner venlige og hjælpsomme chauffører, der har gjort rejsen behagelig. Der er også kommentarer, der påpeger, at FlixBus generelt er et billigt rejsealternativ, og at nogle passagerer ikke har haft problemer med deres rejser.
Hvordan er FlixBus kommunikation angående ændringer eller aflysninger ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indikerer, at FlixBus har problemer med kommunikationen angående ændringer eller aflysninger. Der er rapporter om manglende meddelelser om aflyste eller ændrede busser, hvilket efterlader passagerne i uvidenhed. Nogle kommentarer påpeger også en manglende evne til at nå frem til kundeservice for at få hjælp eller information. Der er også rapporter om fejlinformation på FlixBus hjemmeside eller app.
Er der nogen nævneværdige kompensations- eller klageproblemer med FlixBus ifølge kommentarerne?
Kommentarerne indeholder nogle nævneværdige problemer med kompensation eller klageprocedurer hos FlixBus. Der er rapporter om manglende refusion eller redaktion af aflyste billetter, samt gebyrer for ændringer eller annulleringer, som passagerne ikke er blevet informeret om på forhånd. Nogle kommentarer nævner også vanskeligheder med at få svar fra kundeservice eller at komme i kontakt med FlixBus for at fremsætte en klage.
Hvad er din generelle holdning til at rejse med FlixBus baseret på de indsamlede kommentarer?
Baseret på de indsamlede kommentarer er min generelle holdning til at rejse med FlixBus negativ. Der er mange klager over dårlig kundeservice, manglende faciliteter, forsinkede busser og problematisk bagagehåndtering. Selvom der er få positive oplevelser, vejer de ikke op for de mange problemer, som passagererne har oplevet. Jeg vil anbefale folk at være forsigtige og overveje andre rejsealternativer, når de planlægger deres rejse med FlixBus.
Andre anmeldte virksomheder: Sol og Strand • Hyundai Danmark • Homeofhygge • Ditlevsdal Bison Farm • CCleaner • mitid.dk • AutoMester – Anders Auto ApS • Garant – Nykøbing Falster Gulve • Keyhole • Danhaus • Lampekartellet • Q-Park Danmark A/S • sanse-liv.dk • Ssam • UrKompagniet.dk • BilligParfume.dk • Besoeglaegen • hjortknudsen.dk • Feriekompagniet Danmark • Skipperkroen • Great Northern • Supersaver.dk • Sygesikringdanmark • Gucca.dk • CVX Ventures ApS • Preben Jørgensen Huse • Andersen Kopenhagen • Parfume-Klik • Booztlet.com • Goblue • 3B Biler Ballerup • Biokapslen • Nykredit • AutoMester – Vig Autocenter ApS • Ole Stage • DogShop.dk • Naturkraft • Mytrendyphone • Elle Belle • Sushiamor • KILROY • Boozt.com • HP Instant Ink • Underarmour • EL Grossisten • Klartilfest • rentefri.dk • The Essence Vault
Andre anmeldte virksomheder: M. Larsen Vognmandsfirma A/S • Turesen • BLO • Airbnb • AL Finans • Nextory • The Burger Shack • DM Greenkeeping • Mondly • BURGA • Hotel Søpark • Kurukisushi • Express Bank • Tranekaer Slotskro • McDonalds • Helsegrossisten • SKIMS • Wash World – Herning – Guldborgvej • Superchat • Lido Biograferne • Oddervognen • Razapaz • Filur • Asia Restaurant – Nyborg • SKIMS • PostNord i Danmark • AniCura Københavns Dyrehospital • 2trendy.dk • Silkecement • Webprøver • Blockbuster • Tommytelt.dk • Jala Helsekost • Ingridmarie • Jacob Jensen Design • Solarplexius • Gynækolog Grønning • 118 • Billigventilation.dk • meebook • Familieretshuset • Eclipsis • Deluxe Skin • Flower Tales • PC Elektronik • Trinderupgaard • Kroneauktioner • Nordea Invest
Andre anmeldte virksomheder: Pandasushi • Elgiganten A/S – Trianglen • LILIENHOFF • GLAMIRA • Hook Up • Jespers Torvekøkken • RTT A/S • Elgiganten A/S – Fredericia • Supersaver.dk • Nestén Kloak ApS • Unibet • Daarbak Design • e-Boks • eBookReader • Skolen Fri • HelloFresh Danmark • eesy • Kundeservice Yousee • Byggefakta • Bvtræpiller • Astrid Frank • PLNTS.com • Foody • Westernsushi • daekcentralen • Dagbladet Børsen • Boom Butik • Sandstone • Koishopper • Wash World – Hillerød – Industrivænget • Fanatical.com • Montra Hotels – Montra Hotel Sabro Kro • Bornholmermarked • ECC • Autofix.nu • Dfs Service • Style Cut • Lampemania.dk • Børkop Cykler • Bandageshoppen.dk • Elgiganten A/S – Nykøbing • Rituals • FriendShips Copenhagen • Spangsbergchokolade • Faxe Kommune • Norwegian Air Shuttle • LampeGuru.dk