Hvad siger folk om DR?
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er nogle af de mest almindelige klager eller problemer, som brugerne har oplevet med DR?
Nogle af de mest almindelige klager og problemer, som brugerne har oplevet med DR, er følgende: problemer med at logge ind, ustabilitet og nedbrud i appen, uregelmæssig afspilning eller streaming af indhold, problemer med at finde og navigere i programoversigten, gentagne genudsendelser og mangel på nyt indhold, behovet for at logge ind hver gang man bruger appen, og mangel på brugervenlighed og intuitivt design.
Hvordan har DR reageret på brugernes klager og problemer?
DR har reageret på brugernes klager og problemer ved at forsøge at løse de tekniske problemer og fejl i appen. De har også indført ændringer og opdateringer for at forbedre brugeroplevelsen og appens funktionalitet. Derudover har de arbejdet på at diversificere indholdet og tilbyde mere varieret og opdateret programmering for at imødekomme brugernes ønsker og behov.
Hvad er nogle af de positive aspekter eller rosende kommentarer, som brugerne har fremhævet om DR?
Nogle af de positive aspekter eller rosende kommentarer, som brugerne har fremhævet om DR, er følgende: kvaliteten af debatprogrammerne og deres evne til at formidle komplekse emner på en nem og forståelig måde, værternes professionalisme og viden inden for deres områder, musikprogrammerne og deres evne til at præsentere både ældre og nyere musik, dansk TVs public service-funktion og deres bestræbelser på at dække relevante nyheder og emner, og radio-programmerne, især dem der tilbyder en god start på søndagene med behagelige samtaler og god musik.
Hvordan arbejder DR på at løse de gentagne tekniske problemer og fejl i deres app?
DR arbejder på at løse de gentagne tekniske problemer og fejl i deres app ved at lytte til brugernes feedback og foretage løbende opdateringer og forbedringer af appen. De har også et dedikeret teknisk team, der arbejder på at identificere og rette fejl samt optimere appens ydeevne og brugervenlighed. DR prioriterer kontinuerligt at sikre en stabil og problemfri brugeroplevelse for deres app-brugere.
Hvad er DRs holdning til kritikken omkring deres evne til at levere diversificeret og opdateret indhold?
DR anerkender kritikken om deres evne til at levere diversificeret og opdateret indhold og arbejder aktivt på at forbedre dette. De søger at møde brugernes forventninger ved at investere i ny og varieret programmering og ved at tilpasse sig ændrede seervaner og teknologiske udviklinger. DR ønsker at være relevant og attraktiv for et bredt publikum, og derfor bestræber de sig på at tilbyde en bred vifte af indhold, der dækker forskellige emner og interesser.
Hvad gør DR for at sikre brugervenlighed og intuitivitet i deres app?
DR arbejder på at sikre brugervenlighed og intuitivitet i deres app ved at følge bedste praksis inden for app-design og brugeroplevelse. De lytter til brugernes feedback og udfører regelmæssige brugertest for at identificere områder, hvor appen kan forbedres og gøres mere brugervenlig. Derudover undersøger de også markedsudviklingen og følger med i de nyeste trends og teknologier for at sikre, at deres app er i tråd med brugernes forventninger og behov.
Hvilke initiativer har DR taget for at adressere kritikken om politisk bias i deres nyhedsdækning?
DR er opmærksom på kritikken om politisk bias i deres nyhedsdækning og har implementeret flere tiltag for at sikre objektivitet og upartiskhed. De har et redaktionelt udvalg og etiske retningslinjer, der skal sikre, at deres nyhedsdækning er balanceret og retfærdig. Derudover har de også en klageprocedure, hvor seere kan indsende klager over upartiske eller biased nyhedsrapporter. DR er forpligtet til at opretholde journalistisk integritet og troværdighed i deres nyhedsrapportering.
Hvordan reagerer DR på kritikken om deres genbrug af programmer og mangel på nyt indhold?
DR har taget kritikken om deres genbrug af programmer og mangel på nyt indhold til efterretning og har øget deres bestræbelser på at tilbyde varieret og opdateret indhold. De investerer i nye produktionsprojekter og samarbejder med både interne og eksterne producenter for at bringe friske og innovative programmer til deres seere. Derudover arbejder de også på at give større plads til nye talenter og ideer for at sikre, at deres indhold er både interessant og relevant.
Hvordan prioriterer DR mellem genudsendelser og nyt indhold i deres programplanlægning?
DR prioriterer mellem genudsendelser og nyt indhold i deres programplanlægning ved at sikre en balance mellem at tilbyde populære klassikere og introducere friske og originale programmer. De vurderer programmernes popularitet og efterspørgsel blandt seerne samt prioriterer produktionen af nye og originale programmer. DR ønsker at opretholde en attraktiv programflade med både genkendelige og nye indslag for at imødekomme forskellige seerønsker og -behov.
Hvordan leverer DR public service-funktionen i deres nyhedsrapportering og programmering?
DR leverer public service-funktionen i deres nyhedsrapportering og programmering ved at sikre objektivitet, kvalitet og mangfoldighed i deres indhold. De prioriterer at give borgerne adgang til pålidelige og relevante nyheder samt at formidle nødvendige oplysninger om samfund, kultur og demokrati. DR arbejder for at opretholde public service-funktionen ved konstant at evaluere og forbedre deres indhold og ved at lytte til brugernes feedback og behov.
Andre anmeldte virksomheder: Altiden • Start • Moviestarplanet • Maanesten • Ak Automobiler • Nordicart • Toyota • Mad&Mad • Quickfinder • Feriebolig-Spanien.dk • Gofast.dk • LilleLiv Hvidovre • Vingummiaarhus • Isports • 118 • Brammers Menuer • AutoMester – Højby Autoværksted ApS • Hotel Svanen • Drivemade • Budget Car Rental • GratisSpil.dk • Tante Grøn • Apollo Rejser • Advokatfirmaet Brix & Burmeister • Cosmo Laser • New Nordic Home • skin.club • Sofanova • Farveland Butikken • eBay • Kroneauktioner • City2 Cecilies • Applus Bilsyn • Sjællands Automægler – www.autom.dk • Bo Bedre Møbelhus • Boozt.com • Bedst og Billigst vinduer • akvariebutikken.dk • Intrum • Salonuniquerostorv • Jagtvejens VVS • Gaggenau Industrie • Politiken • Mggexpress • Conrad Elektronik Danmark
Andre anmeldte virksomheder: Landfolk • Tandlægerne Amager • Sexnetto.dk • Powerfuel • Vikingvask • Living Flowers • Denglemteskuffe • Tinder • Epoq-kök & tvättstuga hos Elgiganten • Restaurant Pichardts – Generalen • B.T. • GulogGratis.dk • Chilis Pizza • KeyShop.dk • mobile.de • Ocbilsalg • hackk.dk • Zalando Lounge • Møf • Sol og Strand • Boligselskabernes Maskin Indkøb A/S (BMI A/S) • brdr • dkwebshops • Big Mamma • ABCforsikring • Efendi • Wegener Biler • Lis G • Reshoppit.dk • Humblebarbers • Chilis Pizza • Italia Odder • Nielsenkobenhavn • GreenMind • Cuubis ApS • Jyske Bank • Felius Design • Geismars Væverier • H Administration • MS Automatics ApS • Rævhede Auto A/S • Cafekystensperle • Sinful.dk • Extremechat • Farfetch • jyskauktion • Auto Ole Solrød ApS • Sillysanta • Life Peaks