Hvad siger folk om DECO GROUP AS?
DECO GROUP AS: Negative kundeoplevelser
DECO GROUP AS er en virksomhed, der beskæftiger sig med salg og montering af gardiner og markiser. Sammen med deres samarbejdspartnere, herunder Jysk, Bilka og Bauhaus, tilbyder de et bredt udvalg af produkter og services til private kunder.
I denne artikel vil vi fokusere på de negative kundeoplevelser, der er blevet delt om DECO GROUP AS. Vi har analyseret en række kommentarer fra folk, der har haft erfaring med virksomheden og har identificeret nogle gennemgående temaer.
Dårlig kvalitet og holdbarhed
Flere kunder har påpeget, at de produkter, de har købt fra DECO GROUP AS, har været af dårlig kvalitet eller haft en utilstrækkelig holdbarhed. For eksempel har flere brugere nævnt, at deres gardiner eller lameller begyndte at gå i stykker efter kun kort tids brug. Nogle har også bemærket kvalitetsproblemer som lilla striber på stoffet eller snore, der knækker.
Disse dårlige kvalitetsoplevelser har fået nogle kunder til at udtrykke skuffelse og utilfredshed over, at de skulle bruge flere penge på at erstatte eller reparere de defekte produkter.
Dårlig kommunikation og service
En anden negativ oplevelse, som flere kunder har delt, handler om den dårlige kommunikation og service fra DECO GROUP AS. Nogle har nævnt, at de ikke har modtaget opdateringer om deres bestilling eller leveringstidspunkt, medmindre de selv tog kontakt til virksomheden.
Desuden har nogle brugere udtrykt frustration over den langsomme respons og mangel på opfølgning fra DECO GROUP AS, når deres henvendelser og reklamationer blev fremsat. Dette har efterladt nogle kunder følelsen af manglende engagement og mangel på ansvarlighed fra virksomhedens side.
Fejl og mangler ved montering
Flere kunder har også oplevet problemer i forbindelse med selve monteringsprocessen af DECO GROUP AS produkter. Nogle har nævnt fejlopmåling eller forkert montering, hvor gardiner eller markiser ikke passede korrekt eller ikke kunne fungere som forventet.
I nogle tilfælde har det også været nævnt, at montørerne var uforberedte eller ikke havde det rette udstyr til at udføre arbejdet ordentligt. Disse fejl og mangler ved montering har skabt frustration og ekstra besvær for kunderne.
Manglende ansvarlighed og vilje til at løse problemer
En fælles klage fra flere kunder handler om DECO GROUP AS manglende ansvarlighed og vilje til at løse problemer. Nogle har nævnt, at virksomheden har undladt at anerkende eller tage ansvar for fejl eller mangler ved deres produkter eller montering.
Desuden har nogle brugere kommenteret, at DECO GROUP AS har vist en manglende vilje til at rette op på fejl eller kompensere for de gener og ekstraomkostninger, som kunderne har oplevet som følge af virksomhedens fejl eller mangler.
Konklusion
Samlet set viser disse negative kundeoplevelser hos DECO GROUP AS, at der er plads til forbedring af virksomhedens produktkvalitet, kommunikation, service og ansvarlighed. For at sikre kundetilfredshed og opretholde et godt omdømme vil det være vigtigt for DECO GROUP AS at adressere disse problemer og tage de nødvendige skridt til at løse eventuelle klager og reklamationer.
Det er også vigtigt for DECO GROUP AS at have et veluddannet og ansvarligt montagepersonale, der kan sikre korrekt og fejlfri montering. Denne foranstaltning vil hjælpe med at undgå fejl og mangler, der kan forårsage frustration og utilfredshed hos kunderne.
Endelig kunne en forbedret kommunikation og service fra DECO GROUP AS side bidrage til at opbygge et bedre kundeforhold og skabe tillid til virksomheden. Ved at lytte til og imødekomme kundernes bekymringer og behov kan DECO GROUP AS opbygge et mere positivt omdømme og styrke deres position på markedet.
Oplevelser med DECO GROUP AS: Positiv feedback fra kunder
DECO GROUP AS er en virksomhed, der specialiserer sig i salg og montering af gardiner, markiser og rullegardiner. Virksomheden har opnået en række positive anmeldelser fra kunder, der har beskrevet deres oplevelser med DECO GROUP AS. Her er et udvalg af kommentarer, der fremhæver de gode oplevelser og den høje kundeservice:
Venlige og professionelle medarbejdere
- Oplevede en sælger som var behagelig og lyttende – og fandt en god løsning til vores behov. Montøren var enormt behagelig og professionel. Fik monteret det hele hurtigt og uden problemer – det var super dejligt også at modtage ekstra info om vedligeholdelse, så man undgår at ødelægge ens nye fine persienner!
- Vi havde den mest venlige og professionelle gardin konsulent til at hjælpe os med valg af gardiner. Dernæst havde vi besøg af montøren som udførte et rigtig godt stykke arbejde. Mange tak!
- Super god service! Vi har haft besøg af Jeanette to gange og har været meget tilfredse hver gang.
Dygtige og kompetente medarbejdere
- Jens Givard er altid velforberedt og yderst kompetent. De bedste anbefalinger herfra.
- Super god oplevelse, ved design og opmåling til nye rullegardiner og markise. En konsulent som gik lige til sagen og vidste hvad han talte om.
- Albert er en super dygtig sælger. Jeg vil helt sikkert anbefale ham til min omgangskreds. Han er super dygtig til at rådgive og har styr på det han laver.
God vejledning og rådgivning
- Rigtig god rådgivning. Og sælger udfordrede os ligeledes på nogle af vores valg. Det synes jeg er lækkert at de kommer med sparring og ideer til valgene.
- Godt besøg, effektiv. Ideer og indspark også ved ting jeg ikke havde tænkt på. Havde masser af prøver med, men det var nemt at sortere ud fra plusser og minusser ved de forskellige stoffer. God vejledning omkring længde og den øvre kant.
- Fantastisk service. Jeg havde et problem med min gardinstang. Jeg fik tilsendt et kit, så jeg kunne reparere min gardinstang. Tak til kundeservice for god service.
Hurtig levering og god opfølgning
- Har lige fået monteret mine nye gardiner, og resultatet lever fuldt op til min forventning. Gardinbussen, som besøgte mig, har virkelig ramt spot on i sine anbefalinger udfra mine ønsker, som han var rigtig god til at hjælpe med at afklare – meget fin og seriøs rådgivning med udgangspunkt i mine forventninger og ønsker til pris/kvalitet. Og så blev gardinerne endda leveret en uge tidligere end forventet. Kan kun give min varmeste anbefaling herfra.
- Fantastisk service! TUSIND TAK for det. 🙂 Kan varmt anbefales. De få gange vi har haft udfordringer med vores gardiner, er det blevet løst straks.
- Rigtig god oplevelse i alle led af kæden. Det skal særligt fremhæves, at det har været rigtig godt med infomails og smser omkring processen for de besøg, vi har haft.
Disse kommentarer viser en klar tendens blandt kunderne, hvor de fremhæver den venlige og professionelle betjening, samt den kompetente rådgivning og vejledning, de har modtaget fra medarbejderne hos DECO GROUP AS. Kundetilfredsheden bliver også styrket af virksomhedens evne til at levere varer til tiden og håndtere eventuelle udfordringer effektivt.
Det er vigtigt at bemærke, at der også er et mindre antal negative kommentarer blandt anmeldelserne. Disse kommentarer berører primært problemer med leveringstider, kvaliteten af produkterne og manglende respons fra virksomheden. Det er dog værd at nævne, at DECO GROUP AS aktivt forsøger at afhjælpe problemer, når de opstår, og at de fleste kunder har haft en overvejende positiv oplevelse med virksomheden.
Samlet set viser kommentarerne en generel tilfredshed blandt kunderne og et godt ry for DECO GROUP AS. Virksomhedens fokus på kundeservice, dygtige medarbejdere og levering af kvalitetsprodukter er nogle af de vigtigste faktorer, der skaber positive oplevelser for kunderne.
Virksomhedsanmeldelse: DECO GROUP AS
Introduktion
DECO GROUP AS er en virksomhed, der specialiserer sig i gardiner og solafskærmning. De tilbyder et bredt udvalg af produkter, herunder rullegardiner, plissegardiner, markiser og lamelgardiner. Virksomheden samarbejder med forhandlere som Jysk, Bilka og Bauhaus og har et netværk af sælgere og montører, der betjener kunder i hele landet.
Kundeanmeldelser
Vi har indsamlet en række kommentarer fra kunder, der har haft erfaring med DECO GROUP AS. Disse kommentarer er en blanding af positive og negative oplevelser og giver et indblik i, hvad man kan forvente af virksomheden.
Positive oplevelser
- Oplevede en sælger som var behagelig og lyttende – og fandt en god løsning til vores behov. Montøren var enormt behagelig og professionel. Fik monteret det hele hurtigt og uden problemer – det var super dejligt også at modtage ekstra info om vedligeholdelse, så man undgår at ødelægge ens nye fine persienner! Tusind tak!!
- Vi har haft besøg af Albert, da vi skulle have nye gardiner i hele huset. Han var meget kompetent og rigtig sød. En meget behagelig oplevelse. Vi kan klart anbefale andre, at handle med Albert og gardinbussen.
- Super god oplevelse, ved design og opmåling til nye rullegardiner og markise. En konsulent som gik lige til sagen og vidste hvad han talte om. Der var få ting ved markisen som han straks tjekkede med teknisk bagland, så alt var afdækket og på plads da han forlod os igen.
- Jens Givard er altid velforberedt og yderst kompetent. De bedste anbefalinger herfra.
- Det var to venlige montører, som var for at sætte markisen op. De var gode til at forklare om brugen af markisen.
- Super god service! Vi har haft besøg af Jeanette to gange og har været meget tilfredse hver gang.
- Vi havde den mest venlige og professionelle gardin konsulent Ümmü til at hjælpe os med valg af gardiner. Dernæst havde vi besøg af montøren Allan som udførte et rigtig godt stykke arbejde. Mange tak!
- Rigtig god rådgivning. Og sælger udfordrede os ligeledes på nogle af vores valg. Det synes jeg er lækkert at de kommer med sparring og ideer til valgene. Ligeledes montør var rigtig flink og ryddede pænt op efter sig selv. Jeg vil til hver en tid anbefale dem til andre.
- Utrolig god service! TUSIND TAK for det. 🙂 Kan varmt anbefales. De få gange vi har haft udfordringer med vores gardiner, er det blevet løst straks.
- Stor tilfredshed. Super rar og venlig montør, Stefan, som ydede en super montering af vores gardiner.
Negative oplevelser
- Elendig kvalitet! Købte for 3 år siden foldegardiner for et tocifret antal tusinde i Jysk med besøg af Gardinbussen. Efter 2 1/2 år smuldrer plastikken til snoretræk og grå gardiner har lilla striber – både syd og nordvendte. Folk der køber standardmål kan måske leve med kort holdbarhed – men med specialmål fra Gardinbussen bliver det MEGET dyrt at skifte så tit. Kan bestemt ikke anbefales.
- Meget dårlig oplevelse. Ingen service – medarbejderen i kundeservice var sååå ligeglad. Jeg ventede tre måneder på lameller og 12 m stof. Og måtte ikke selv hente, da de to måneder var gået. Fik leveret 4 rullegardiner – de to havde forkerte mål. Hold jer langt væk fra det firma.
- Ubeskrivelig god service! TUSIND TAK for det. 🙂 Kan varmt anbefales. De få gange vi har haft udfordringer med vores gardiner, er det blevet løst straks.
- Uprofessionelt firma, køb aldrig igennem DECO GROUP. Kostede 2 feriedage at få monteret 2 Velux ovenlysgardiner. Først gang de kommer, havde de bestilt de forkerte ovenlysgardiner, på trods af at de selv havde været ude og måle op. Anden gang havde de ikke noteret, at de skulle have en lang stige med. Kompensation for den tid, man unødigt har brugt, kan man ikke få. Blev tilbudt et badeforhæng, mage til frækhed. Oven i det havde vi en anden ordre gennem gardinbus.com, der er samme firma. På den ordre var der lige så mange fejl.
- Meget dårlig oplevelse og langsom levering, trods det var firmaet, der havde lavet en fejl. Bestilte gardiner den 16.8.2019 og fik først en fejlleverance. Derefter ventede vi til i dag den 23.10.2019 og kun til et værelse, hvor vi havde bestilt til 2 værelser. Føler ikke DECO GROUP tager deres kunder alvorligt.
- Dette er den værste handel. Man ved ikke rigtigt, hvem man handler med. Bestilte markise hos Gardinbus.com, fik ordrebekræftelse fra DECO GROUP og opmåling af dansk markiseservice. De har ikke leveret en markise, der giver den skygge, vi bestilte. De vil ikke udbedre. De vil ikke efterkomme en afgørelse fra byggeriets ankenævn. De lyver, og det har nu været nødvendigt at få en advokat til at sende et påkrav om ophævelse af handlen.
- Værste købsoplevelse, jeg har haft til dato! Købte lamelgardiner i specialmål gennem Jysk. De har ikke leveret alle dele i min ordre. Opdaget den 3. juni, og i dag den 21. juni har jeg stadig ikke modtaget alle dele. Vi snakker snart 3 uger! Jeg skal selv kontakte dem for status på ordren, de leverer til den forkerte adresse, deres forsendelser er pakket skødesløst, og det er tydeligt, at når pengene er i hus, så ophører al kundeservice. Mit indtryk er, at der ikke er styr på noget som helst. Jeg krydser fingre for, at jeg ser resten af min bestilling, for indtil videre har det været et sandt mareridt. Har I mulighed for at handle et andet sted, så gør det!
Opsummering
Selvom DECO GROUP AS har modtaget både positive og negative anmeldelser, kan det være nyttigt at overveje forskellige faktorer, når man beslutter at handle med dem. Kundeservice, produktkvalitet og montering er blandt de vigtige overvejelser, man skal gøre sig. På trods af de negative anmeldelser har virksomheden også modtaget mange positive anbefalinger, især i forhold til deres sælgere og montører.
Det er altid vigtigt at overveje indsamlet feedback fra andre kunder, mens man også tager hensyn til sine egne præferencer og behov. Det er også en god ide at sammenligne med andre leverandører på markedet for at få den bedst mulige løsning til ens gardin- og solafskærmningsbehov.
Husk altid, at personlige oplevelser kan variere, og det er vigtigt at træffe en beslutning, der passer bedst til ens individuelle situation.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan har kundernes oplevelser generelt været med virksomheden DECO GROUP AS?
Er der nogen ansatte i DECO GROUP AS, som har modtaget særlig ros fra kunderne?
Hvad er kundernes opfattelse af kvaliteten på DECO GROUP AS produkter?
Har der været nogen kritik af DECO GROUP AS kundeservice eller leveringsprocessen?
Hvordan har DECO GROUP AS håndteret reclamationsprocessen ifølge kunderne?
Hvad er kundernes opfattelse af DECO GROUP AS kommunikation og opfølgning på bestillinger?
Er der kritik af DECO GROUP AS produkter eller monteringsarbejde?
Har DECO GROUP AS ansatte ydet ekstra indsats for at løse kundens problemer?
Er der forsøg på at afhjælpe eventuelle uoverensstemmelser eller problemer mellem DECO GROUP AS og kunderne?
Hvad er kundernes holdning til at anbefale DECO GROUP AS til andre?
Andre anmeldte virksomheder: Dansktagbyg • Sunweb.dk • Xjump • Optimalprint • India Royale • Oliolipoke • PenSam • PANTSAT.DK • www.batterilageret.dk • Addanmark • Retrobutik • Nordea Danmark • Primo Tours • studienet.dk • Tarupvvs.dk ApS • Temashoppen • tandbørst.dk • Saxo • Akut VVS Service ApS • VER de TERRE • Denlillerytter • Bodymod • Hybel Vvs • FDM Forsikring • Augment • FlixBus • GGBET • Euroinvestor • Udsigten Restaurant • Best Western Danmark • Ravage • sexvenner.com • HomeNet AS • Havkatten Hals • Catchsushibar • CDON Sverige – Nordens största marknadsplats! • Female Invest • Brikk Ejendomsmægleren • Danishmethod • iHerb • ARTTILES • Skoringen – Hundige • Nadias Sandwich • Made4men.dk • POWER – Frederikshavn