Hvad siger folk om Arvato?
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan beskriver kunderne generelt deres erfaringer med Arvato?
Kunden oplever generelt en dårlig service og manglende hjælp fra Arvato. Der er klager over at de kun kommunikerer via e-mail og insisterer på at opkræve betaling uden at give tilstrækkelige oplysninger om sagen.
Hvordan håndterer Arvato betalinger og opkrævninger?
Ifølge kundernes erfaringer opkræver Arvato betalinger og sender rykkere uden at give tilstrækkelige oplysninger om, hvad de opkræver for. Der er også klager over at de bruger inkassovarsler som trusselsmiddel.
Hvordan reagerer Arvato på klager eller henvendelser fra kunder?
Kunden oplever, at Arvato ikke reagerer på klager eller henvendelser, og at de er vanskelige at komme i kontakt med. Der er også klager over arrogant eller uforskammet adfærd fra nogle medarbejdere.
Er der nogen klager over Arvatos samarbejdspartnere?
Ja, der er flere klager over Arvatos samarbejdspartnere, især virksomheder som Copark, Norwegian Lab og DEFA. Kunden beskylder dem for at være svindelfirmaer og for at forsøge at snyde folk.
Hvilke typer sager bliver der opkrævet betaling for af Arvato?
Kunden nævner flere typer sager, som der bliver opkrævet betaling for af Arvato. Det inkluderer parkeringsbøder, abonnementsbetaling, opkrævning fra ukendte virksomheder og falske regninger.
Hvordan reagerer Arvato på fejlagtige opkrævninger?
Kunden oplever, at Arvato ikke reagerer på fejlagtige opkrævninger og fortsætter med at sende rykkere og trusler om inkasso. Der er også problemer med at få kontakt til dem og modtage skriftlig dokumentation.
Har kunderne haft positive oplevelser med Arvato?
Der er meget få positive oplevelser med Arvato blandt kunderne. Nogle bemærker hjælpsomme og professionelle medarbejdere, men overordnet set er oplevelserne negative.
Hvilke konsekvenser oplever kunderne som følge af deres erfaringer med Arvato?
Kunderne oplever konsekvenser som betaling af urimelige gebyrer, inkassovarsler og trusler om retssager. Nogle får også deres personlige oplysninger misbrugt af Arvato og oplever deraf økonomiske tab.
Hvorfor klager nogle kunder over manglende kommunikation fra Arvato?
Kunden klager over manglende kommunikation fra Arvato, fordi de ikke giver tilstrækkelige oplysninger omkring sagerne, svarer ikke på henvendelser og er vanskelige at komme i kontakt med.
Hvad kan Arvato gøre for at forbedre deres service og kundeoplevelse?
Arvato kan forbedre deres service og kundeoplevelse ved at være mere lydhør over for klager, give klare og præcise oplysninger omkring sagerne og være mere tilgængelige for kunderne. Det er også vigtigt, at de arbejder på at løse eventuelle fejl i deres opkrævninger og undgår at samarbejde med svindelfirmaer.
Andre anmeldte virksomheder: Det Faglige Hus Forsikringsagentur A/S • Blocket • jem & fix • Evermart.dk • Corpay One • Valggaveshop fra Y-design • Solarcell • Danske Fragtmænd A/S • Ellahansen • STA Travel Danmark • ANNEBRAUNER • eurodan-huse as • Myhome Shop • Ildpizza • Specialtandlægerne • ASOS • Stena Line Danmark • Jonna Jensen • Heymedia • Ikast Automobiler • Sparekassen Kronjylland • Profil Optik • FDM travel • www.carlo-tag.dk • PUB & SPORT • Feriekompagniet Danmark • Cartvbox • AutoMester – Østergaard Automobiler ApS • RTC • Lalandia • Piercingfabrikken.dk • Dyreklinikken Amagerbrogade • Lunar • City2 • AH Racing • Vios • Horten Advokatpartnerselskab • KFC Danmark – Herning • Extremechat • Crocodile Zoo • Resurs Danmark • Bog & idé • Sneakerzone • Luxvinduer ApS • Express Bank